Moderní hubnutí

Pod moderní hubnutí můžeme zařadit nejnovější hubnoucí metody, doplňky stravy, ale také aktivní cvičení na trenažérech. V případě, že chcete zhubnout nějaké to kilo, vytvarovat a zpevnit si postavu, bez cvičení to nepůjde. Pro jaký trenažér se rozhodnout?

** **

Kvalitní sportovní vybavení www.shop-sport.cz

Jste náročný uživatel a zároveň chcete cvičit v domácím pohodlí? Posilovací stroje a lavice dnes již nejsou výsadou úzké skupiny lidí pro které je posilování koníčkem. Nemáte čas chodit do posiloven nebo, do fitcentra? Poradíme, Vám kde zakoupíte kvalitní sportovní potřeby. Na stránkách www.shop-sport.cz naleznete širokou nabídku sportovních potřeb. Chcete, si dobře zacvičit v pohodlí vašeho domova. Určitě navštivte tyto webové stránky www.shop-sport.cz

  • Běžky a sáňky
  • Cyklistika
  • Fitness
  • Fotbal
  • Horolezectví
  • In-line a koloboty
  • Lední bruslení
  • Obuv
  • Plavání
  • Potápění a vodáctví
  • Snowboarding
  • Sportovní oblečení

Doporučujeme, Vám navštívit tento internetový obchod www.shop-sport.cz Věříme, že s výběrem vašeho ať už nového rotobedu nebo, běžeckého trenažéru, budete velmi spokojeni.

Domácí trenažéry

  • Běžecké trenažéry
  • Crossové trenažéry
  • Rotopedy
  • Veslařské trenažéry

Běžecké trenažéry

Důvod, proč se rozhodnout pro běžecký trenažér

  • Jak chůze, tak běh je jedním z nejpřirozenějších pohybů
  • Tento typ tréninku patří mezi nejúčinnější prostředky pro kondici a celý kardiovaskulární systém
  • Dík běžeckému trenažéru se Vám podaří zhubnout, zlepšit fyzickou kondici, spálit podkožní tuk
  • Běžecký trenažér využijete na doma, v případě, že jste netrénovaní, starší jedinci, ale i profesionální sportovci

Parametry, na které se zaměřit při výběru běžeckého trenažéru

  • Velikost běžecké plochy – má vliv na pohodlí při běhu. Minimální šířka běžeckého trenažéru je cca 35 cm. V případě, že je šířka menší, bude pro Vás běh nepohodlný
  • Materiál a způsob odpružení desky – kvalitnější pásy disponují také kvalitním systémem odpružení; odpružené desky jsou šetrné k Vašim kloubům; plastové a neodpružené desky mají také levnější, a méně kvalitní pásy; odpružení desky je především důležité v případě, že máte vyšší hmotnost.
  • Tloušťka vlastního pásu – má vliv na životnost pásu
  • Motor běžeckého trenažéru – všímejte si hodnoty výkonu, a také, zda příslušný výrobce udává výkon trvalý nebo pouze krátkodobý maximálním. Motor patří mezi parametry, které mají zásadní vliv na životnost trenažéru. Vyšší výkon motoru významně minimalizuje kolísání rychlosti. Některý běžecký trenažér nemusí být motorem vůbec vybavený, jiný je potřeba rozhýbat. Tyto jsou spíše vhodné pro chůzi, než přímo běh.
  • Možnost individuálního nastavení sklonu při běhu – některý běžecký trenažér neumožňuje regulovat sklon. Jiný naopak může sklon regulovat automaticky, a to dle předem nastaveného programu. Možnosti nastavení sklonu jsou ručně, či za pomocí elektromotoru.
  • Rám – u rámu si všímejte ergonomie a tuhosti.
  • Vybavení počítače – počítač trenažéru zobrazuje například rychlost; čas; spálené kalorie; tepovou frekvenci; ujitou či uběhnutou vzdálenost; úhel sklonu; profil zvoleného programu. Profesionální běžecký trenažér umožňuje spojení pásu s osobním počítačem.

Crossové trenažéry

Důvod, proč se rozhodnout pro crossový trenažér

  • Trenažér Vám umožní účinný trénink, kde se komplexně posilují veškeré svalové partie
  • Díky crossovému trenažéru spálíte tuk, zhubnete, udržíte si vysokou fyzickou kondici, navíc posílíte činnost srdečního svalu, vitální kapacitu plic, podpoříte krevní oběh.
  • Cvičením na crossovém trenažéru se Vám pohybují – ramena, paže, prsní svaly, zádové svaly, boky, hýždě, dolní končetiny, horní končetiny.
  • Crossový trenažér nezatěžuje klouby.

Parametry, na které se zaměřit při výběru crossového trenažéru

  • Běhací plocha
  • Výkonný motor
  • Rám pro zajištění stability
  • Kvalitní zabezpečení chlazení motoru i elektroniky
  • Tlumič nárazů

Crossový & běžecký trenažér

  • Crossový trenažér – nepřetěžuje klouby
  • Běžecký trenažér – neeliminují tolik dopady nohou

Jednoznačně, pokud máte problémy s klouby, je lepší volit crossový trenažér

Rotopedy

Důvod, proč se rozhodnout pro rotoped

  • Cvičení na rotopedu optimálně posílí Vaše srdce, zvýší vitální kapacitu plic, má pozitivní vliv na krevní tlak, snižuje klidový i zátěžový puls.
  • V případě, že se chcete zaměřit na vytvarování stehen, hýždí, břišní ch partií, je pro Vás rotoped tou pravou volbou.
  • Cvičení na rotopedu stále představuje jednu z nejoblíbenějších forem cvičení.

Parametry, na které se zaměřit při výběru rotopedu

  • Počítač rotopedu – ukazuje spálené kalorie; ujetou vzdálenost; počet otáček za minutu; aktuální tepovou frekvenci. Možnost nastavení profilu trasy, a to dle zadané tepové frekvence.
  • Možnost nastavení sedla – kvalitnější rotopedy disponují možností nastavení výšky sedadla, umožnění i jeho horizontálního posunu.
  • Brzdný systém – rotoped může disponovat různými druhy brzdného systému: indukční; magnetický; páskový; čelisťový.
  • Individuálně nastavitelné pásky na pedálech – díky správnému uchycení nohou v pedálech, předejdete případnému možnému zranění. Kromě toho se můžete díky páskům pořádně opřít do tréninku.
  • Možnost polohování řídítek – správně zvolená poloha řídíte je základním požadavkem správného držení těla při tréninku.
  • Snímače tepové frekvence
  • Tuhost rámu – u rámu jsou stěžejními parametry tuhost a ekonometrie.
  • Ovládání zátěže – u některých rotopedů můžete ovládat zátěž manuálně, u jiných elektronicky (v tomto případě se pak jedná o tzv. ergonometry).

Veslařské trenažéry

Důvod, proč se rozhodnout pro veslařský trenažér

  • Veslařské trenažéry patří mezi stroje, díky kterým si můžete procvičit veškeré svalové skupiny. Díky nim si můžete procvičit svaly: břišní, bederní páteře, zádové, rukou, nohou, hýžďové.
  • V případě, že máte sedavé zaměstnání a trápí Vás bolest zad, jsou veslařské trenažéry pro Vás to pravé.

Parametry, na které se zaměřit při výběru veslařského trenažéru

  • Počítač veslařského trenažéru – počítač umožní zobrazit rychlost, kterou veslujete; spálené kalorie; čas; vzdálenost; tepovou frekvenci.
  • Možnost nastavení individuální zátěže – regulovat zátěž můžete u některých trenažérů ručně nebo řízeným způsobem, pomocí počítače.
  • Brzdný systém – u veslařského trenažéru jsou možnosti vytváření odporu: vzduchem, regulovatelnými hydraulickými tlumiči, magnetickou brzdou, hydraulickými tlumiči jejich posuvem po rukojeti.
  • Ložiskový systém
  • Pevné opěry nohou
  • Pevný sedák

Děti & trenažér

Děti do cca 15 let by neměly cvičit na žádném tzv. posilovacím stroji, který je možné také zakoupit, nebo na něm cvičit v posilovně. Mohou však využít aerobní aktivity právě na trenažéru, jako je rotoped, crossový trenažér, či běžecký trenažér. Tímto získají kondici a navíc si posílí rovnoměrně celé tělo.

Senioři & trenažér

Zdravý pohyb je důležitý nejen pro mladou a střední generaci, ale také pro seniory, a to například pro posílení srdeční aktivity, udržení kondice, předejití osteoporózy apod. Pro seniory jsou trenažéry přímo ideální volbou, jako například rotoped, crossový trenažér, běžecký trenažér, ale i veslařský trenažér. Díky možnosti nastavení individuální zátěže si může každý navolit intenzitu tréninku.

Výpočet tepové frekvence

Ať už je Vašim cílem redukce hmotnosti, nebo zvýšení kondice, či udržení kondice, je dobré vědět, jaká je Vaše tepová frekvence, a to z důvodu, abyste dosáhli vytčeného cíle. Jiná tepová frekvence je totiž žádoucí pro zvyšování frekvence, jiná zase pro redukci hmotnosti.

  • Dolní hranice tepové frekvence = (220  - Váš věk) x 0,65
  • Horní hranice tepové frekvence = (220 – Váš věk) x 0,85

Po výpočtu si můžete jednoduše určit maximální tepovou frekvenci pro níže uvedená pásma:

  • Regulace hmotnosti = 60  až 70 % maximální tepové frekvence
  • Rozvoj kondice = 70  až 80 % maximální tepové frekvence
  • Zvyšování kondice = 80  až 90 % maximální tepové frekvence
  • Pohyb pro zdraví = 50 až 60 % maximální tepové frekvence
  • Závodní tempo = 90 až 100 % maximální tepové frekvence

Jednoduché zásady, jak zhubnout a opět nepřibrat

  • Zařazení živin do jídelníčku a proteiny
  • Detoxikace organismu a následné omezení potravin, jako je bílé pečivo, tuky, cukry, uzeniny
  • Pravidelný pitný režim
  • Omezení jednoduchých cukrů

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id15899 (rodina-finance.cz#21744)


Přidat komentář