Chcete zhubnout bez diety? Nakupujte tyto potraviny

Hubnutí je náročný proces. Neustále si musíte dávat pozor na to, co jíte, kolik toho a jíte a kdy to jíte. Pokud nejste přívržencem diet, vězte, že něco zhubnout můžete i v tom případě, že do svého jídelníčku zařadíte ty správné potraviny.

Poradce pro výživu v Brně - Lenka Murgašová

Chcete-li opravdu zhubnout, ale už jste se o to pokoušeli milionkrát, možná Vám poradíme poslední možnost. Nebude to nic světoborného a nic co jste ve svém životě ještě neslyšeli. Jde samozřejmě o cvičení a o správnou stravu. V našem článku se dozvíte o** různých potravinách,** které Vám pomohou nastartovat metabolismus, nebo které si můžete dát jako náhrašku až Vás chytne opět chuť na sladké. Také Vám ale poradíme konkrétního člověka, který Vám může se skladbou jídelníčku dobře poradit a také si s Vámi v posilovně zacvičit. Jste-li z Brna nebo jeho okolí, máte štěstí. Zde se můžete obrátit na Lenku Murgašovou, která je poradce pro výživu a instruktor fitnesu a všechny své vědomosti a zkušenosti Vám může poskytnout tak, aby jste společeně došli k vytouženému cíly.



Pro ty z Vás, kdo mají opravdovou vůli zhubnout, nebát se podívat do zrdcadla, připravila program HellFat16. Během dvou měsíců Vás povede, bude Vám radit v oblasti výživy a cvičení. Program zahrnuje měření a konzultaci každé dva týdny. Pro nové zákazníky je první sezení zdarma. Má pro Vás v nabídce několik programů, a to:

  • základní program
  • redukční program
  • program nabírání
  • program kondiční
  • program Kalokagathia

Blížší informace o těchto programech se dozvíte na jejich internetových stránkách www.fitnesskalokagathia.com. S Lenkou Murgašovou máme dobré zkušenosti a věříme, že pomůže s postavou i Vám.

Zdravá strava

Hubnutí souvisí se zdravou stravou. Pokud nechcete držet žádnou dietu, ale přesto byste něco rádi zhubli, stačí do svého jídelníčku zařadit následující potraviny. Většina z nich působí úspěšně na trávení, nebo reguluje hladinu cholesterolu a cukru v krvi.

Jablka

Jablka obsahují vlákninu, která pomáhá při trávení a antioxidanty, které pomáhají udržovat nízkou hladinu cholesterolu a také působí jako prevence před některými druhy rakoviny. Dále obsahují vitamin C a antioxidanty, které chrání tělo před předčasným stárnutím. Jablka snižují krevní tlak, posilují imunitní systém a také čistí střeva. Jedno jablko denně Vám může pomoci ke snížení tělesné váhy a dodá Vám téměř všechny potřebné vitamíny.

Brokolice

Brokolice je nízkotučná zelenina s vysokým obsahem vápníku, antioxidantů a s obsahem vitamínů A a C, které pomáhají při zrychlení metabolismu. Strava s vysokým obsahem vápníku podle studií zabraňuje obezitě. Jde také o zeleninu, která  chrání organismus před účinky volných radikálů.

Cizrna

Tajemstvím štíhlosti je strava s vysokým obsahem vlákniny. Cizrna má velký obsah vlákniny. Dále obsahuje bílkoviny, kyselinu listovou, hořčík a další živiny, které pomáhají k udržení štíhlé linie. Navíc, cizrna Vaše tělo zasytí na dlouhou dobu.

Kokosový olej

Podle jedné brazilské studie, tamní ženy konzumující kokosový olej spolu s vyváženou stravou zhubli. Zmenšil se jim také obvod pasu a snížila hladina cholesterolu. Kokosový olej se totiž v těle neusazuje tak, jako jiné tuky a snižuje hladinu cholesterolu.

Houby

Pokud nahradíte maso houbami, můžete tím snížit svůj energetický příjem až o 400 kalorií a o 30 gramů tuku a nebude to mít vliv na Váš pocti sytosti. Houby navíc obsahují vitamín D, který slouží jako základní živina pro udržení stálé tělesné hmotnosti.

Ovesná mouka

Ovesná mouka je napěchovaná vlákninou, udržuje nízkou hladinu cholesterolu v krvi a také reguluje hladinu cukru v krvi. Dále slouží jako prevence proti vzniku určitých druhů rakoviny. Pokud potřebujete zvýšit svou sportovní výkonnost, 3 hodiny před začátkem sportovní aktivity konzumujte oves. Pokud přidáte do svého jídelníčku ovesnou mouku, pomůže Vašemu tělu uchovat pocit sytosti na delší dobu a Vy bude jíst během dne méně.

Olivy

Kyselina olejová, kterou obsahují olivy podmiňuje tělo k výrobě sloučeniny, která dokáže mírnit hladové stahy žaludku. Olivy dále snižují hladinu cholesterolu a mají detoxikační účinky, čímž jsou skvělým pomocníkem při boji proti civilizačním chorobám a stárnutí. Pokud před jídlem sníte několik oliv, ty způsobí zvýšení hladiny žaludečních šťáv a tím urychlí trávení.

Losos

Losos je dobrým zdrojem bílkovin, které Vám pomohou uchovat pocit plnosti na delší dobu. Jelikož ryby obsahují méně tuku než maso, jsou mnohem zdravější. Dále jsou ryby bohaté na omega – 3 mastné kyseliny, které jsou důležité pro správnou funkci mozku a nervové soustavy. Losos je jednou z nejchutnějších a také nejzdravějších ryb.

Nízkotučné mléko

Studie prokázaly, že lidé konzumující tři porce nízkotučného mléka denně jsou úspěšnější při hubnutí. Je to díky kombinaci vápníku a bílkovin, které mléko obsahuje. Mléko je také bohaté na draslík, který podporujte trávení a je dobrý k udržení zdravého srdce.

Voda

Voda je nezbytnou složkou potravy a tělo bez ní nemůže existovat. Dvě třetiny našeho těla jsou složeny z vody a většina ze základních funkcí je tak na dostatečném přísunu vody závislá. Ráno sklenice vody rozhýbá Váš metabolismus, který je po noci zpomalený. Doporučuje se pít co nejvíce vody neperlivé. Perlivá voda totiž dráždí zažívací systém.

Závěrem

Hubnutí je běh na dlouhou trať. Pokud nepatříte k těm, kteří jsou ochotni držet diety, seznam potravin výše by Vám měl pomoci při udržení, případně snížení Vaší váhy. Zařaďte tyto potraviny do svého obvyklého jídelníčku a brzy pocítíte rozdíl.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id15895 (rodina-finance.cz#21438)


Přidat komentář