Domácí cvičení pro těhotné - DVD

Jednou z nejlepších věcí, které můžete během těhotenství udělat pro sebe a své dítě je vedle zdravého životního stylu a vyvážené stravy cvičení. Ženy, které během těhotenství cvičí mají lehčí porod a kratší dobu zotavení se po porodu.

Většina těhotných žen je schopna cvičení v závislosti na jejich stupni těhotenství. Ale pro jistotu byste se měly poradit s lékařem, jestli pro Vás nebo Vaše miminko není cvičení nebezpečné a ujistit se, že děláte pro sebe jen to nejlepší.

Cvičení doma během těhotenství je zábavné a jednoduché, zvláště pokud používáte některé z DVD či kazet ze sérií cvičení pro těhotné. Nejenže tím zabijete nějaký čas, ale také se uvolníte. Výhodou cvičení s DVD je, že ho můžete provádět i v pohodlí domova, kdykoliv máte chvilku volného času. Na trhu je spousta videí se zaměřením na cvičení pro těhotné, můžete si vybrat to cvičení, které Vám vyhovuje a které se doporučuje při Vašem stupni těhotenství.

Výhody cvičení během těhotenství

Není to tak dávno, co se věřilo, že jakmile žena otěhotní, měla by ležet celý den na gauči a snažit se co nejvíce šetřit. Cvičení v jejím stavu nepřipadalo vůbec v úvahu. Současné výzkumy ale potvrzují, že cvičení je pro ženu během těhotenství velmi přínosné.

Cvičení v těhotenství podle videa je velmi efektivní a pomůže Vám udržet své tělo fit během celého těhotenství. Mezi výhody cvičení patří například odstranění únavy, snížení bolesti v dolní části zad, odstranění stresu a také posílení svalů pánevního dna.

Typy cvičení během těhotenství

Existuje hodně forem těhotenského cvičení. Záleží na Vás, který typ Vám vyhovuje. Většinou jde o méně náročné formy cvičení jako je strečink, jóga, aerobik, cvičení s míči či pilates. Při jeho výběru musíte brát ohled na stupeň pokročilosti Vašeho těhotenství.

Je také důležité provádět jen ty cviky, které jsou bezpečné pro matku i pro dítě. Videa s těhotenským cvičení Vám dají možnost bezpečného, jednoduchého cvičení vhodného pro Váš stupeň těhotenství.

Délka těhotenského cvičení

Nezapomínejte ovšem na to, že byste to se cvičením neměla přehánět. Ideální je cvičit 30 minut několik dní v týdnu. Měly byste se také vyhnout těm aktivitám, při kterým hrozí i jen malé riziko zranění.

Jak začít s těhotenským cvičením

Se cvičením začínejte zvolna. Nejdříve vyzkoušejte více typů cvičení a rozhodněte se pro to, které Vám nejvíce vyhovuje. Klidně si můžete vybrat i více typů cvičení a střídat je. Nikdy ale necvičte déle než 30 minut a pokud se cítíte unaveně s cvičením okamžitě skončete.

Čemu se během cvičení vyhnout

Vyhněte se cvičení ve vysoké nadmořské výšce, při extrémní vlhkosti a při vyšších teplotách. Přehřátí organismu není prospěšné pro Vás ani pro Vaše dítě. Ujistěte se také, že máte po ruce dostatek vody. Pokud je to možné, monitorujte během cvičení svůj tep, získáte tak lepší přehled o svém těle. I když nejste v konečné fázi těhotenství, vyhněte se poskakování, běhu a prudkým pohybům.

Jaké DVD s těhotenským cvičením jsou na trhu

Na trhu je hodně DVD s cvičeními pro těhotné. Některé z nich obsahují kompletní sestavu cvičení, jiné se zaměřují jen na určitý typ cvičení. Některé jsou vhodné pro všechny stádia těhotenství, jiné se zaměřují na určitý stupeň těhotenství. Pokud si nejste jistá, které cvičení je pro Vás vhodné, poraďte s kamarádkou, nebo přímo s prodavačkou v obchodě.

DVD Cvičení pro těhotné

  • Obsahuje kompletní sestavu cvičení jako je uvolnění kyčlí, posílení břicha, posilování zad a vyrovnání bederní páteře, posílení a uvolňování svalů pánevního dna, posílení prsních svalů a také závěrečnou relaxaci. Cviky předcvičuje porodní asistentka.

DVD Aktivní těhotenství s Betynkou

  • DVD obsahuje cvičení na velkých míčích. Je rozděleno na zahřívací část, hlavní část, posilovací část a nakonec část protahovací. Cviky předcvičuje těhotná cvičitelka.

DVD Aerobik nejen pro těhulky

  • Na DVD najdete cvičení nejen pro budoucí maminky, ale také cvičení vhodné pro ženy v šestinedělí. Jde o jednoduché aerobní cvičení, které neobsahuje otočky, poskoky ani prudké pohyby. DVD také obsahuje posilovací část, kde se mimo jiné dozvíte jaké cviky jsou vhodné pro posílení břicha během šestinedělí. Cviky předcvičuje těhotná cvičitelka.

DVD Pilates – cvičení pro těhotné

  • DVD obsahuje cviky, které posilují svaly potřebné při porodu. Posílíte svaly pánevního dna a také si zvýšíte vitální kapacitu plic, což se projeví na celkovém zlepšení kondice. DVD obsahuje jen cviky vhodné pro těhotné, které předcvičuje těhotná cvičitelka.

Při nákupu vhodného DVD se neukvapujte a zjistěte si co nejvíce informací o typu cvičení, které obsahuje.

Závěrem - Domácí cvičení pro těhotné

Zůstat fit můžete i během těhotenství. Mohou Vám k tomu pomoci zmíněné DVD pro domácí cvičení. Cvičení během těhotenství je zdravé pro Vás i Vaše miminko a navíc Vám usnadní porod a zlepší Vaši kondici.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id14933 (rodina-finance.cz#21502)


Přidat komentář